2010 har jag lite olika mål att nå

Det som finns i många bloggar just nu är en summering av det gångna året. Jag vet inte riktigt om jag ska ge mig på det. Jag tvekar för jag har så oerhört dåligt minne så jag kommer ju knapt inte ihåg vad som har hänt detta året! ;)

Utan jag tror nog att jag hellre blickar framåt.
2010 hoppas jag blir ett lungt och kärleksfullt år! Jag ska nog punkta upp lite önskningar som jag kommer sträva efter under året.

* Träningsmålet är: att bygga upp min kondition så jag orkar jogga 1mil och att fortsätta stärka kroppen.
* Viktmålet är: att fortsätta äta enligt LCHF så får det gå i den takten kroppen vill. 
* Matmålet: att äta lite mer regelbundet än vad jag har gjort det senaste tiden. Var 4de timme ska jag äta.
* Jobbmålet: hm...ja att jag ska avsluta de projekt jag har påbörjat. Inte ta på mig för mycket nya jobb utan bara behålla mina kunder som jag har. 
* Hobbymål: att fortsätta utveckla handarbetsintresset och försöka få lite mer tid för det!
* Relationsmål: ha lite mer kvalite tid med älsklingen. Träffa mina vänner lite mer än jag gjort i år.

Ja, lite så....har ni några speciella mål för året?? 


Kommentarer
Postat av: sunda vardagen

Har du några tips för hur man ska göra för att kunna jogga 1 mil? Det är nämligen oxå en dröm jag har, men jag klarar knappt runt huset ;-(

/ katarina

2010-01-02 @ 22:33:57
URL: http://www.sundavardagen.blogspot.com
Postat av: Fröken Frodig

Jag lovar att inte se Göta Kanal 3 och att inte börja knarka, röka eller dricka whiskey/grappa/kaffe eller annat äckligt. Eller jogga. Ger bara löften jag vet jag kan hålla ;)

2010-01-04 @ 11:38:03
Postat av: Jessica

Låter som riktigt perfekta mål det där, blev lite inspirerad att göra något liknande i min blogg, hoppas det är okej :)

Peppkram

2010-01-05 @ 10:45:08
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0