Rice kärlek



Bilderna e från Rice.dk/se

2st muggar och en skål fick flytta hem till mig i onsdags. Det gick bara inte att bara gå förbi dom! De skrek "MIA!!! Vi vill bo hos dig!!!!" Hur kan man motstå det??? =)
Jag har ju länge sett dessa underbara muggar (fast i rosa) inne hos Matilda och bara velat ha...så när jag var i Lund i Onsdags och gick till frissan så tittade jag in i den ny öppnade affären Udda Tina så gick det inte att motstå denna frästelsen. Jag kan ju lungt tänka mig ALLA färger i denna kollektion =) Rice har så oerhört glada färger så man blir frästad att köpa ALLT! =)

Dessa dagar som har gått sen jag var på BodyPump har varit i smärtans teckan...fy F-N vad det har gjort ont!! Man måste vara vara sjuk om man tycker om denna smärta....men jag gör ju det! =) Fast jag har ju aldrig påstått att jag e helt normal!!!

Nu e det lite mat som gäller!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så fina :)

2010-02-12 @ 14:06:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Trännigsvärk är bästa värken! :D:D Hihii

2010-02-12 @ 17:52:17
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Matilda

GRATTIS till rice-muggsoskulden! hehe!

älskar mina muggar, men dessvärre är de rätt ömtåliga och spricker i botten av muggen.. så att kaffe ibland stannar kvar i springorna. men vad sjutton... det gör inget när de är så fina utanpå, och så bekväma att hålla i! man får helt enkelt se till att ha någonting i dem konstant. som kaffe! hehe!

kanske beror på att jag mickrat dem i några sekunder ibland.... man får tydligen inte stoppa dem i mickron.



jag vill köpa flera. i alla färger!

nästa färg blir lila!

2010-02-15 @ 19:24:47
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0