Frustrerad

Just nu så känns det bara som jag står och trampar och trampar men kommer ingen stans. Jag e jätte nöjd vart jag har kommit med min vikt och utseende, men jag vill ta mig vidare mot mitt slutgiltiga mål.
Det e oerhört frustrerande att ställa sig på vågen men det blir ingen förändring. Jag vet inte om jag ska äta mer eller mindre. Äta mer fett eller mindre fett, äta mer protin eller mindre protin. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu.
Jag mätte mig den 18/2 men jag har inte lagt upp det än (det kommer). Jag har stått helt jäkla stilla förutom på ett ställe där jag "krymt" 0.5cm. Jag har stått stilla i vikt MÅNGA månader nu men kroppen har ändå förändrats. Men inte ens det nu.
Denna veckan på gymmet så har det gått dåligt på löpbandet. Jag ger upp efter 2 eller 3 km. Idag hade jag bestämt mig för att ta mig igenom 5km...men efter 3.3km så bara slutade jag springa. Visst det började ta emot, men jag bara gav upp, bara sket i att kämpa. Det gör mig så jäkla förbannad på mig själv!!!

Jaja.....lite att dundera över. 

Igår när jag jobbade så gick jag ut med Nikes (brorsdotter) hund Basse så tog jag med mig min kamera.

  


Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Jag har kört kortare och intensiva pass på gymmet nu. Lyft tungt i gymmet och inte kört så långa joggingpass utan försökt öka farten istället. Kanske du kan prova?



Läste i iForm om ett upplägg där man ska tokspringa i typ 40 sekunder och sedan kör man aktiv vila i 5 min. Intervaller alltså, och så kör man 6 set. Sen är man klar. Kort och skitjobbigt med andra ord. Intervaller överhuvudtaget verkar vara bra för att gå ner i vikt.



Jag har även ätit mer kolhydrater denna vecka. Lagt till lite bulgur/ris vissa måltider och äter yoghurt med fullkornshavreringar till frukost (freebacos utan tillsatt socker). För fibrernas skull. Känt att magen varit trög. Men det kanske har påverkat denna veckas minus på vågen också. Jag vet inte...Annars går det rätt trögt för mig med ju... bara tagit drygt 1,5 kilo senaste veckorna..

2010-02-20 @ 15:42:46
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag tror det gäller att inte ge upp, eftersom du har gått ner så mycket så har kroppen blivit van vid träning och bra mat. Men fortsätt att kämpa på så ska du se att det kommer fortsätta att hända saker med kroppen :)

2010-02-22 @ 17:29:47
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se
Postat av: Emelie

Testa nya träningsformer så kankse du lyckas chocka kroppen lite ;P Fortsätt kämpa på så ska du nog se att det vänder till slut! Om inte annat så känner iaf jag mig hälsosammare och smalare när jag väl är igång och tränar, sitter lite i psyket :)

2010-02-22 @ 21:18:01
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0