nice....

Idag har det varit en snygg dag! Det e inte varje dag man har det=) Håret har vartit perfa, kläderna sitter skönt och även snyggt och allmänt så har dagen kännts riktigt bra.
Min brors dotter började med att överrösa sin faster (läs: mig) i morse med en massa komplimanger. Man kan ha värre starter på en dag! =)

Annars den senaste veckan så har jag varit ganska mörk i mitt tänk och känsla. Jag har grubblat och tänkt så det har pyst ur öronen på mig. Jag har en benägenhet att tänka mörkt när vädret är tråkigt och intetsägande.
Det är energi krävande och gör mig orkeslös!
Fast så e det någ för många. Men det som e lite tråkigt i år är att jag inte gjort en ända julklapp själv. Jag brukar försöka göra ett antal själv annars.

Nopps. nu e det dax att skynda i väg till handbollsträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0