jag har krymt lite!! =)

Att en torsdag skulle kunna vara så här bra. Det trodde jag aldrig när jag satte klockan på 05.15 igårkväll!

Mamma hade bara halvdag i skolan idag så vi åkte ner till Triangeln (köpcentrum i Malmö) för att mamma skulle prova en jacka som jag hade sett till henne. Mamma provade jackan och den satt jätte bra på henne. Sen så tog jag och provade samma jacka, den va fin i färgen men lite stor så jag provade en storlek mindre...den satt bättre men inte helt bra så jag provade ytterligare en storlek mindre...den satt perfekt!! =) Så storlek 42 sitter som en smäck...det va ca 8år sen sist jag fick på mig det.
Så det hela slutade med att jag och mamma köpte likadana jackor....vi ska försöka att inte använda de samtidigt =)




Sen bjuder jag på en extra (suddig)bild på en tröja jag köpte för någon vecka sedan på JC..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0