Trollenäs

God kväll!!

Nu e vi hemma igen efter jobb och fika som tydligen var en födelsedags fika. Tyvärr så har varken jag eller min älskling koll på när hans släktingar fyller år. Farmor fyllde tydligen år i torsdags och hade sitt kalas ute på Trollenäs idag. Hur dum känner man sig inte när man kommer utan blommor och present!?!
 
Vilken fall så va de oerhört trevligt att fika på Trollenäs.


Det va inte på själva slottet Cafét ligger utan precis till höger om de i ett jätte fint stenhus.
Men jag hörde att man kunde äta julbord på slottet när den tiden e.



Så här såg Fredde ut idag. Han e sjukt nöjd över kläderna idag =) Hela dagen så har han njutit av att vara lite uppklädd i gubb-byxor och inte "sunk-dagis-klädd". 

Just nu mår jag blaj-blaj..det har varit för dåligt med RIKTIG mat den senaste tiden. Mycket socker och för lite go ordentlig mat!

Sitter med lite ångest över mina arbetsuppgifter i morgon. Jag ska få ihop ett bra och så sanningsenlig ekonomisk plan inför de stora projektet. Jag e så grymt rädd att jag glömmer bort en massa saker så att jag får stå för kostnaden!!  Just nu vill jag bara sticka huvudet i sanden och lossas att jag inte alls har tagit på mig de hela. ÖRRRRKKK!!

Nu ska jag nog hitta på något som gör att jag kan slappna av lite. Komma ner i varv och försöka göra så jag slipper mitt Kaffe och socker illamående.

Ha en bra kväll!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0