Återblick på tjejkvällen

Så..nu e jag hemma och sitter vid min älskade data! =)

Jag tänkte backa bandet till i fredags kväll! =)
Tjejkväll ute på den skånska slätten. När jag kom till Caisa så hade Anneli redan kommit dit. Anneli va en av de tjejer jag träffat innan. En trevlig 2barns mamma som har väldigt lika intressen som jag. Vi satt och prata mycke under kväller..MYCKET TREVLIGT!!!
Men i alla fall...när jag kom innan för dörren så såg jag att köksdörrposten hade blivit dekorerad av stora fina blommor med bast och pärlor, jag gick in i köket och sa hej vad står då där brevid bordet?!?!! En stor jäkla palm!!! EN PALM med cocosnötter och allt...sjukt fin!!! Temat för tjejkvällen va Hawai. Vi fick sånna där saker man hänger runt halsen (va de nu heter) och så va all dekoration och mat +dryck inspererad från Hawai.
Caisa hade lagt ner mycke tid på att fixa och ordna runt denna kväll. Bordsplaceringarna blev en hitt....vi såg bara en massa läckra överkroppar på killar...när vi fick halsutsmyckningen (ja, va de där nu heter) så hängde de en lapp där..på lappen va de ett huvud...sen skulle vi matcha ihop de med kroppen. =) 

Kvällen va super trevlig, jag och Ija skulle sova över så vi blev ju naturligtvis kvar till sist. Vi 3 satt uppe och prata massa skit till kl 02.30....de hela va en trevlig kväll med en hel del skratt! 

Ps. Varför ska många mammor alltid prata om sina barn, den mest intressanta diskutionen de hade va varför de bara e D-droppar och inte AD-droppar längre D.s 

Bilderna jag bjuder på har jag norpat av Caisa hoppas de e ok?! =) (min kamera va fortfarande ute på vift)
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh vilken mysig tjejkväll! värsta roliga temat! kul kul!



haha, håller med det där om att vissa mammor är helt uppslukade i allt som har med deras barn att göra!

-titta, han LER!!!

-jo jag vet. jag har sett honom göra det en miljard gånger innan också. (säger man inte, men tänker).

haha

hopplöst tråkigt faktiskt! sån mamma tänker då inte jag bli..

2009-03-09 @ 17:29:35
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Caisa

låna på bara =) Gör så fina layouter när du presenterar dina bilder =) Eller mina bilder....

Borde ha fler tjejkvällar. Ska vi köra på djungeltema nästa gång så vi kan återanvända palmen?

2009-03-09 @ 23:03:16
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0