normal igen??

Då e man hemma från dårarnas paradis. =) Fast jag får nog säga att de inte så mycke dårar där som de va innan. Jag kommer ju ihåg att man stod flera timmar i kö för att komma in, men vi gick raka vägen idag.
Jag och älsklingen tog oss igenom djungeln på en timme men svärmor med mor tog de lite mer långsamt, vi hade gått i ALLA andra butiker  på området i lugntakt och ätit då kom de ut dvs 2timmar senare. De vi fynda va mest hygienartiklar och så fynda jag Gray´s Anatomy säsong 4 för 275kr, annars har de kostat ca 500kr



Jag hitta tyvärr inte så mycket scrappsaker, de blev 2st alfabet. Det fanns rätt så intressanta butiker där..man kan ju fyna men de e en jäkla massa skit oxå! De som jag blev lite sugen på att köpa va ENORMA schampo och balsam flaskor. Sånna som frissorna har..men jag e för snål..500kr känns som de e mycke för de..men jag hade ju tjänat på de! =)

Lite kvälle mellis nu hade suttit som en smäck!! =)

Lotta: vilka bloggadresser har du?? =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

misscharliea.blogg.se

misscharliea.blogspot.com

2009-03-10 @ 22:48:20
Postat av: Matilda

ja det är ju hopplöst så blödig man kan vara! kan ju knappt se reklam utan att böla! haha! som tur är så är mattias lika blödig... herregud, och då har vi ju inte fått BARN ens! tänk då vad man kommer gråta!

- ååh, första steget! böl böl

- ååh, luciatåget! böl böl

- ååh, hon cyklar!! böl böl

haha ;-)



gekås! där har jag aldrig varit, men skulle vilja se det någon gång! jätteshampoflaskor skulle inte sitta fel... de vanliga "normala" tar ju slut stup i kvarten!

2009-03-11 @ 10:33:34
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0