Uppe med Tuppen

Jag ville igentligen lägga upp en liten söt morgon video..men de vill inte fungera. När jag lägger in adressen så blir de bara adress ingen film =/  Jag förstår inte vad jag gör för fel. Någon som vet??

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra fram till kl 13.00 då ska jag börja tvätta. Men jag funderara på att jag ska ta på mig lite kläder och gå och leta lite fina papper till mina scrapps... Det som e posetivt med att jag ska letar papper e att en av affärerna ligger på andra sidan city...så då får jag en MASSA steg på min stegräknare! =)

Jag va och tittade runt lite igår på nätet, då såg jag Leila ska ha en egen tidning med vintage, recept, inredning och trädgård en tidning helt i min smak. Jag tycker hon så fruktansvårt charmig! Älskar att hon e en stark färgklick!


Bilden e från blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0