Sköna söndag

Fanns de inte ett tv program som hette de?? =)

"Morgon stund har guld i mun" brukar de ju heta, men de va ingen rolig morgon. Att mobilens väckarklocka ringer 05.30 en söndag e ju ingen toppen sak jag rekomenderar. Att man får en "Grin-Olle" till sambo som inte alls vill gå upp och sätta på sig för att åka till Lund för att ta upp mamma så vi hinner till vår handbolls samling e heller ingen höjdare.
Ibland tror jag att jag har föds med SJUKT stort tålamod kan jag säga... men med tysta taktiken och sen lite lirkande så fick jag Grin-Olle att le och även han tyckte att livet va lite roligt att leva.

Matchen vi spela idag va mot H43/Lundagård igen...nu i Juniorserien...vi vann åter igen =) gött.. Efter den matchen så va de bara att packa ihop våra saker och åka till min brorsdotters handbollsmatch..även de vann så de va riktigt kul =)

Även denna dag va full av handboll...så innan vi va på väg till vår 3dje match för dagen så lämnade vi mamma för jag sluta för dagen och så åkte vi till min älsklings mormor och morfar. Vi hitta en parkering efter ca 5 runder i centrala Lund..vi hade bara en 10krona och de kosta 2kr i timmen....vi chansade att inte lägga på för vi skulle ju bara vara där 40min...DUMT DUMT...den fikan kosta oss 400kr...jo då..böter, de kom 10min efter vi ställt oss där.  Inte nog med de, en jubel idiot till parkerings planerare har ritat ut parkeringsrutor så tajt så man inte kommer ut med en Volvo V70...för de har ritat en ruta så nära bakom bilen..hur kul e den efter man pracis har fått böter?!??!!!!
Men eftersom jag e GRYM förare med lite trixande och filande så fick jag ut bilen UTAN repor eller bucklor på varken vår eller någon annas bil! =) Sjukt nöjd!! =)

Har någon sett sveries värsta bilförare?? Jag såg repris idag...jag skratta så jag grät...fy f-n va de e dåliga!!!! Men underhållande, men släpp inte ut de i trafiken bara!!!

Nu i kväll så har vi varit hos "svärföräldrarna" och ätit och tittat på tv...riktigt mysigt...

Denna söndag sammanfattar jag ändå som en ganska bra dag faktist...de va ju ingen solskens söndag...men jag sitter här glad, lycklig och helt nöjd med denna dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0