Berlockdjungeln

Jag måste bara berätta en sak. Nu när jag va iväg och handlade falafel så va han som brukar ta beställningarn där bak i diskrummet. Så en annan man som inte har "koll" på vad man brukar handla hjälpte mig. Jag fick allt de jag beställde och precis när jag ska gå så kommer den andra mannen in och säger hej..och när jag säger hejdå så stoppar han mig
-Vänta vänta!! Sen så kommer han med 7st ny "gräddade" falafel. Gulligt! =)

Sen har man varit ute på brandövning, eller ja, jag vet ju inte om de va övning...men skolan står kvar och de luktar inte rök. =) Tack och lov!! Men de lite roligt och se hur alla agerar när de e larm. De små barnen får rädsla i ögonen och håller fröken hårt i handen, de stora barnen tycker bara de e sjukt jobbit att behöva gå ut till uppställningsplatsen och suckar och stånkar. Läraran blir irriterade för deras lektioner inte går att "rädda" alla elever bler helt stökiga när de kommer in igen och de e inte lönt att försöka gå vidare där de avslutade.

Den senaste stunden så har jag suttit och tittat på vilka berlocker jag vill ha till mitt armband.. Alla e pilgrim och bilderna e från Leshop


Vilken tycker ni att jag ska välja till nästa Mål??

Kommentarer
Postat av: Matilda

superfina berlocker! jag älskar sånt där, men tycker ofta att det är lite väl dyrt.. jagmenar, det är ju inte bara EN berlock man vill ha... utan gärna 5-6... 7... eller kanske 8. Och då blir det ju en ganska stor peng dessvärre. men någon gång ska jag allt lyxa till det och köpa mig... unna mig!

jag gillade de där två i mitten mest. röda hjärtat och den vita pärlan alltså! :-)



är du iväg på handboll nu i helgen alltså? spelar du, eller är du tränare?

2009-03-14 @ 17:19:36
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0