2 Brev/paket

hade kommit till mig idag!!! Jag som ÄLSKAR BREV/PAKET!!!!! som inte e räkningar.

Det första


BLEV så GALET glad av det!!! 2st cd med Jason Mraz.. Jag och Caisa ska ju åka iväg till Köpenhamn i morgon och lyssna (en av oss dräggla över honom)....så jag som inte e så inlyssnad på honom måste ju lyssna lite extra mycket. Detta hjälper oerhört!!  Tänk er att en vän har satt sig ner och gjort 2st skivomslag bara för min skull. Det ger mig så mycker glädje och energi!!! TACK ÄLSKLINGS CAISA!!!!

Det andra brevet


Detta e de armband som jag beställde av Matilda. Om ni inte varit inne på hennes blogg och tittat på hennes fina teckningar eller rättare sagt illustrationer så MÅSTE ni göra det!! HELT underbara...och glöm inte gå in till hennes shop oxå!  Något personligt är alltid roligare fast man tycker att det e lite dyrare jämfört med det masstillverkade..men det e värt var enda krona!! TACK MATILDA FÖR DITT JÄTTE FINA ARMBAND!!!! Man ser att de e gjorda med kärlek!!


Ps...fy fasen va nervös jag blev precis...jag la precis ut en länk på "fejan" om mina paket...jag som inte ens har berättat att jag har en blogg för de flesta vänner....ghaa...jag har ju gjort detta i "hemlighet" fast samtidigt så de ju mina vänner...så de ska ju inte dömma utan bara stötta...eller hur?! ...så vänner om ni läser detta så får ni gärna skriva något så jag vet att ni varit här...=) Ds

Kommentarer
Postat av: Caisa

Wida har engagerat sig i kurvertet också ;) Men det framgick antar jag. Live skivan är bäst, men han kommer spela The Remedy i varje fall är jag nästan säker på, från Waiting for my rocket to come skivan.



Du får ha armbandet på i morgon så jag får se det. Har ju också funderat på att beställa ett.

2009-06-22 @ 15:08:26
Postat av: Matilda

nämen! ååh vad kul att se! kan du inte snälla snälla snälla skicka över något foto när du har det på dig, så att jag får lägga upp det i shopen sen under "mina fina kunder"? vore JÄTTEroligt!! (bara om du vill alltså)

jättekul att du gillade det! mattias hade nog gärna behållt bladet själv... haha, han blev lite deppig då jag skickade iväg det!



kram!

2009-06-24 @ 12:46:23
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0