blåbärs dyk med jogging intervaller

sätt er ner.... håll i er!!!
Jag har varit ute och snabbegått....MED jogg intervaller!!! Fy fasen...jag måste nog ta tempen..jag måste vara sjuk!!

Det blev 10min gång (lagom från dörren till starten vid pildammsparken) sen 2min jogging 2min gång och så upprepade jag det 5ggr och så avslutade jag det med att gå hem..så totalt blev det 40min. Jag e helt klart nöjd... jag tänkte göra detta när jag hade trillat 10kg dvs jag e nästan 5kg för tidig.
Jag vet inte om jag ska försöka göra detta en gång i veckan (som jag borde) eller om jag ska nöja mig att komma ut och power gå 2ggr i veckan stället som rutin och joggintervaller som bonus.

Nätterna i e inte de bästa som finns just nu. Vi har ju vårt ljlla hjärta MY även nu kallad ADHD...hon e hur mysigt som helst när man ligger nere i soffan...men så fort man går upp i sängen så har hon bara BUS i kroppen....hon hoppar som en loppa över allt och ingen stanns och gärna kärleks gnagar lite på tår, hälsenerna, fingrar...kloa lite på smalbenen och insidan lår...ni förstår säkert...sånt man sover så bra av! =) Men hon e vårt lilla kattskrällshjärta... det finns ingen bättre...men vi båda hoppas på att hon snart slutar med dessa små kärlektsförklaringarna på nätterna.

I denna skrivande stund så dyker hon ner i älsklingens blåbärssmoothies...



Man kan ju inte annat än älska detta lilla pyre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0