Reklam

God morgon!

Jag överlevde både färden till Malmö igår och färden till Lund nu på morgonen. Det började snöa i Malmö nu när jag körde och jag hörde även på radion att det kunde bli ganska mycket snö under dagen.

Idag så ska jag städa här hemma hos mamma och pappa. Vi (mamma, pappa, älsklingen och jag) ska vara gäster här hemma i kväll. Ja, det låter kankse lite konstigt men det e en golfkompis till pappa och mig som ska ha middag och för att mamma oxå ska kunna vara med så ska vi vara här hemma. Men han och hans sambo kommer hit och gör maten =) Ska bli himla tevligt.

En sak som stör mig lite är att så fort det börjar närma sig jul så...ja jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men jag nästan längtar till denna reklamen..



Man kan verkligen säga att de lyckats påverka en! Fast jag har aldrig tyckt om Coca-cola...
Vilka reklamer kan ni komma på er själva att se fram emot??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0