090418

Lördag morgon och denna fröken har redan fällt några tårar för de e så synd om  mig (PMS varning fast jag inte ska ha lingon veckan) men nu känns det bra igen efter ha pratat med älsklingen om de. Så nu e jag glad igen.

Idag ska jag sy, igår kväll så gjorde jag mönster till korgbeklädnaden. Kommer nog bli grymt bra. =)

Fröken frodig: Jag älskar oxå Stig Larsson böckerna!! Jag läste i tidningen igår om att den 4de inte kommer komma ut, Lite synd, fast eftersom de inte e han som färdigställt den så kanske inte det e lika bra att den ínte kommer ut, för de lär ju inte vara samma sak om någon annan "pillar" i den. Men de e så otroligt synd att han inte finns så han kan skriva fler sjukt bra böcker!!

Nu ska de äta frukost!! Hade igentligen velat sitta på balkongen och mysa, men det e så stökig där så de går inte. Det e nästa projekt efter badrummet!

Ha en bra dag ute i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0