Bild Eddie

'
God morgon!
Jag vaknade i morse utav Eddisen gnydde. När Eddisen gnyr på morgonen så innebär det att han behöver gå ut. Men i morse var jag inte helt sugen på att gå upp för jag fick för mig att bli uppe igår kväll för att rita lite så jag gick inte och la mig förrän kl 01.00. Men det var bara att dra på sig kläderna och gå ut.
Idag skulle jag passa Pyttarna en stund, men nu blev det lite ändringar i planerna för Pillan så hon behövde inte ha hjälp. Men jag tänker i alla fall åka till dessa små guldklimpar! Jag e helt KÄR i dessa underbara varelser! Så oerhört goa... jag blir helt varm i hjärtat när de tittar på mig och ler...deras leende går rakt in i mitt hjärta!!!
Men fram tills dess ska jag nog rita lite tror jag....
Jag hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0