Lite fler gammla bilder...



Denna bild knyter ihop gårdagens utmaningsbild. Jag är uppvuxen med hadboll, min pappa var tränare för LUGIS damjuniorer när jag var liten.


Här sitter jag med dockan Maja i bärsele. Jag älskade mina dockor. Jag hade ofta med mig min dockvagn och docka till stan när jag var liten.


Växt intresset verkar ha börjat tidigt, men låg sen i träda i ca 15år=)


Köksoffan som jag ligger på är min ABSOLUT den bästa möbel vi hade. Den ser kanske inte mycket ut för världen men jag har så mycket minnen av den! Den står just nu i mitt förråd för jag får inte plats med den uppe i lägenheten. Men så fort vi får en större lägenhet så ska den få en central plats!

Klockrent... detta visar våra kamper! =)
Jag och Niklas min yngsta storebror slogs och brottades jämt när vi var små. Det slutade ALLTID med att jag började gråta, men jag gav mig aldrig...jag skulle vinna...någon gång!!


Ett vattendjur har jag alltid varit. I badkaret spenderar jag fortfarande mycket tid i!!

När jag tittar på alla gammla bilder så blir jag varm i hjärtat. Jag har haft en otroligt bra uppväxt. Tyvärr så har inte alla haft det, fast man tycker att det borde vara en männsklig rättighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0