Lite små kär i kröllebölle

Hej hej! 

Sitter nu i en skolbyggnad med en massa stökiga barn utanför dörren. Mamma sitter bakom min rygg och har lektion med en elev.

Jag e lite kär i krölleböllehåret, idag så gick jag till och med upp 20min innan jag skulle för att krölla till håret. Får ta lite foto sen så ni får se. Jag har fått enormt mycket snälla komentarer om håret av både barnen och lärarna här på skolan.

På pyssel fronten så håller jag på att sticka handledsvärmare. De blir riktigt fina faktist. Jag har gjort en och har en kvar att göra. Sen ska jag göra en lite mer avancerad, jag ska försöka lära mig sticka flätor.

Jag får uppdatera lite mer sen. För nu e det dax att hämta en ny elev!

hajsvaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0