Kröllebölle i håret




Så här ser jag ut idag. Igår när jag och älsklingen skulle storhandla så hade vi några stopp innan Willy´s. Första var Burlövs Center (ett köpcentrum i som ligger mellan Malmö o Lund) där inhandlades ett par nya snekers till mig. Sjukt snygga! Men de blir inte invigda förrän det e torrt ute. Andra anhalten blev Net on Net lagershop där det skulle inhandlas en ny Dvd spelare. Vår andra dog för ca 6månader sen, så det var på tiden. Men på Net on Net hittade jag en ny kärlek...en locktång!!  Så jag var ju tvungen att prova den idag...så här över ser ni resultatet. Godkänd??? 
Idéen till att sätta håret i en snétofs och locka den kom igår på spinningen. En SJUKT snygg tjej (nä, jag e inte gay) med snygga tatueringar och en skön personligstil hade det så jag tänkte " de dära ska jag testa i morgon med min nya locktång"

Nu ska jag sätta mig och brodera lite....jag hoppas denna present lyckas komma med i posten idag. För det e så att ytterligare en person fyller år i morgon (många nu)!!!
Så jag ska packa min lilla väska och bege mig ner på vår favvis café och ta en kaffe.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snyggt :D

2010-03-02 @ 17:54:55
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Riktigt snyggt! :)

2010-03-03 @ 09:21:15
URL: http://silverscreen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ooh riktigt sött :D:D

2010-03-03 @ 17:53:37
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0