Glitter och glamor

Lördag den 13Mars 2010. Slutet av denna dag kommer det stå en oerhört glad person. Tänk att stå som vinnare i Melodifestivalen??? Tänk den rena glädjen som sprider sig i kroppen. Det är inte många artister som lyckas få denna vinst. Melodifestivalen känns som ett jippo för de flesta artister, de sattsar inför det men det känns som det gör det mest för en rolig sak. Inte så mycket för själva vinsten. Och så klart för att få synas...de måste ju synas för att sälja fler skivor och få fler besökare på deras spelningar.

I kväll kommer jag befinna mig i Lund på en GLITTER OCH GLAMOR fest med uppsjungning innan Melodifestivalen börjar. Det ska bli riktigt kul!!! =) Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig...har inte så mycket glittriga kläder i mina garderober...så jag funderar på lite clasiska svarta kläder med lite piff på i stället. Ska försöka komma ihåg att ta en bild på mig själv så ni får se hur resultatet ser ut. Vad ska ni göra ikväll??? För tillfället sitter jag lite lagom svettig här vid datorn efter en power walk och väntar på att mina ägg ska bli klara. Sen måste jag sätta fart, det känns som hela förmiddagen bara har sprungit i från mig. Jag har ju mycket jag måste hinna med innan det e handbollsmatch i eftermiddag!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0