Kärlek till ugglor!

I måndags när jag var på julklappsjackt till älsklingen och på jakt efter julaftonskläder till mig så råkade jag springa på detta halsbandet på Tjallamalla . Jag tittade och tittade men jag gick ifrån affären utan den. Gick vidare till den miljonte affären för dagen, handlade en klänning som var nersatt 30% och då tyckte jag att jag var värd det underbara ugglehalsbandet...eller hur??!!! Då blev den totala summan nästan lika mycket som klänningen skulle gått på ordinarie pris. Den mattematiken är ni väl med på?? =)
Så det var ju bara att gå tillbaka till Tjallamalla och inhandla den sista ugglan de hade. VILKEN TUR JAG FICK DEN!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh jag tycker också att ugglor är så himla söta :D hihi :D

2010-12-22 @ 20:09:52
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0