fin om fötterna

Jag har nog fått en mani för att köpa strumpor. På några veckor har jag nog köpt 2st raggisar och 4st overknee...de senaste fick flytta in igår. De kommer från Udda Tina och jag hade kunnat köpa 10st till.
Gårdagen började riktigt bra...eller kanske inte så bra men det gick bra i alla fall. När jag var på väg till mamma och pappa så gjorde jag vinterns första vurpa. En riktigt snygg en...(eller jag hade nog inte fått någon hög poäng av domarna om det funnits några sådana.) Det blev ett hål på byxorna och skrapsår på knäna.
Efter jag gått hem till mamma och lämnat Eddisen där så åkte jag ner till Lunds centrum och handlade julklappar och garn till 2nya tröjor till Eddisen och möte upp min underbara vän Louise. Bara jag tänker på henne så börjar jag skratta. Hon har 4v till bebbefödsel...och snacka om att gå som en anka. Hon vaggade fram när hon gick som en riktigt gravis KVINNA!!!! Herre gud...kvinna...och vi e födda samma årtal.....8/
*skaka av den tanken*
En riktigt trevlig dag på stan i min gamla hemstad hade jag i alla fall. Och denna dagen hade jag tänkt avsluta med ett besök på gymmet!

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - Träning & Kost

Du får ta och uppdatera lite hur det går med träningen och vikten :)

2010-12-17 @ 17:28:31
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0