Designat till tänderna



Så va idol igång igen. Kan inte säga något annat än att det roliga e nu, för när det seriösa börjar så tycker jag oftast att de e kassa... tyvärr men sant! Kanske för att man sätter högre krav på dom då, inte vet jag.
Vad har annars hänt idag?!
Försov mig lite i morse, men vad hade jag väntat mig när jag inte satte klocka!? Sen har jag varit i det sjukaste huset jag någonsin har varit i. Antagligen det sjukaste husen jag någonsin kommer sätta min fot i för alltid... Allt va topp desginat! Kändes som en inredningstidning man gick inne i...och så lever en familj!!!

Ja, jag måste väl nämna de kassa fotbollsspelarna som ska spela för vårt landslag.... eller nä..de får räcka så här, de e inte värda mer!

Dax att gå och bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0