kanske dax

Jag/vi har länge pratat om att skaffa större lägenhet. Jag har inte känt att det varit speciellt akut, men idag när jag vaknade så kände jag verkligen att jag ville ha större plats! Mer ytor för oss och för katterna. My behöver mer plats för hon har fått livstids utegångsförbud efter att hon trillade ner och den förstärktes nu i eftermidags när hon gjorde mig sällskap på badkarskanten. Hon satt på kanten och såg sin spegelbild i vattnet, försökte fånga sig själv (vilket gick jätte bra, eller inte) sen när hon gjorde det klassiska skaka av sig vattnet skakningen så trillar hon ner från kanten. Som tur va så trillade hon inte i vattnet utan ner på golvet.

Annars så har eftermiddagen spenderats med att tvätta. Täcket har fått en välbehövlig bollmassage i maskinen. Det bästa som finns är att lägga sig i en ny bäddad säng med rena lakan. Jag sover som på moln då.

Vi sitter och tittar på de svenska kvinnorna som gift sig rikt i USA....vilka jä-la stolpskott!! Det e ju komedi på hög nivå!

Ha en bra kväll!

pss...just nu sitter älsklingen och viker mina kläder...LYX! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken tur du har.. kan han inte komma hem och vika min tvätt med? kram

2009-09-15 @ 10:10:46
URL: http://JENNYarrsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0