Brottningsmatch mot ogräs!

God morgon!

Onsdag morgon och det är dax att bege mig till Lund för att jobba igen. Den stora skillnaden på att jobba i Lund jämfört med Malmö är att Lundajorden i förbannat tung. För att få upp ett ogräs så e det en mindre brottningsmatch dvs att jag e helt slut i kroppen efter 5timmars arbete.

Igår tog jag tag i mig, jag ringde banken. Så idag ska jag gå dit och blotta vår ekonomi och framtidsplaner. Jag gillar inte banken egentligen. Jag tycker inte om att de har "makt" över en och det känns alltid som man e misslyckad över inte man har 1000 000kr i sparade pengar. Men jag ska gå dit idag och ta ett snack med henne och höra hur hon tycker att jag ska lägga upp mitt liv mina pengar.

Eftersom jag inte skev något igår så får jag ju nämna min andra kärlek (den första e pappa..så klart!) Patrick Swayze. Han somna ju in igår. Jag har ju tittat på Dirty Dancing 100ggr utan att överdriva och Ghost tycker jag e en av de finaste filmerna som finns. Vilket fall så e det alltid ledsamt över personer som dör i förtid, men det gäller alla, känd som okänd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0