090928

Så var det måndag igen. Veckorna rullar på som om de vore en kula som rullar ner från en vaxad bergssluttning. Det går så enormt snabbt.

Klockan börjar närma sig middag och jag har precis kommit in från en jogg/power promenad. När jag har varit ute innan så har jag joggat 2minuter och gått 2minuter, idag så joggade jag 2min, gick 2 min, joggade 3min, gick 2min, joggade 3min, gick 2min, joggade 2 min, gick 2min joggade klart 3km rundan. Det går inte snabbt, men jag känner att det går mycket lättare och jag hade kunnat jogga längre. Men nu har jag inställningen att jag ska bygga upp en posetiv känsla inför att jogga, eftersom jag verkligen har hatat det, fast att jag har spelat handboll dvs jogga/sprang 7dagar i veckan och i bland 2ggr om dagen. Så nu ska jag göra det tills jag tycker det e nog om det e 1km eller om det e 1mil så kvittar det...så länge jag kommer ut.

Tänkte bara pressentera min lilla älskling här, tror inte jag har gjort det innan.

Detta e i allafall min älskade Nike med hennes  hund Basse. Nike e min andra brorsdotter. (jag har 2 brödrar och vars 1 barn)



Jag passade på att ta lite foto på oss. ! Man kan nog se att vi har några gener ihop! =)

I förra veckan så gjorde vi en liten städning här hemma, jag la upp alla våra skor vi hade ute i hallen i en hög..

Inte så konstigt att man snubblar sig fram till toa på nätterna när alla dessa skor ligger utspridda i "stora" hallen.



En speciell dam här hemma tyckte det va lajbans att hoppa omkring bland skorna och brottas med de.


Kommentarer
Postat av: Caisan

Fast jag tror nog ni kan lägga undan flip-floppen i någon garderob nu =) Säger jag som har tre par framme ;)

2009-09-28 @ 17:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0