svart på vitt

Det e den tiden i månaden när det e dax att mäta kroppens alla centimeter. Då där jag får svart på vitt om det har hänt något med kroppen...och jo då..lite har hänt

                 totalt
Överarm     - 1cm
Bröst          - 8cm
Underbröst  - 7cm
Midja          - 7.5cm
Höfter         - 7cm
Lår             - 1.5
Vader         - 2cm
Rumpa        - 9.5cm

 Den totala minskningen är - 43.5cm vilket jag e jätte nöjd med. Vikten har därimot varit lite trögare denna månad men totalt så har jag gått ner 8.4kg. I det hela så e jag jätte nöjd med det oxå. Jag har ingen tävling om att gå ner snabbt, utan bara att jag gör det! Det som e kul e att jag jätte snart är nere på ett nytt tiotal... den främre siffran kommer snart vara en ny snygg siffra! =) Kanske redan i morgon, vem vet!

Det e ganska intressant att se vad det e som har minskat. Överarm, lår och vader har ju knapt inte rört på sig, men det e väl det "minsta" på kroppen oxå. Fast jag ser ju fram emot att lite lår försvinner, jag tycker om mina lår men för att få plats i lite byxor hade några centimeter kunnat få försvinna lite i alla fall.

Ne, nu e det frulle som gäller!
Jag hoppas ni får en bra dag, det kommer jag få. Jag och älsklingen ska ha en mysdag idag. Så underbart, vi båda två har längtat efter egentid!

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0