Svettig och go!

Hemma från gymmet!
Det är en härlig känsla att jogga utan att behöva ta i. Benen bara går av sig själv. Detta är ingen känsla som jag e bortskämd med. De kilo som jag har tappat gör ju verkligen sitt. Det e UNDERBART!
Denna sista månaden så har min vikt stått JÄTTE stilla...tråkigt, men jag tycker inte det e så farligt. Jag vet ju om att det blir perioder när man står stilla. Jag ska mäta mig om några dagar så då får vi se vad det säger.
Men nu ska jag börja träna lite på allvar igen. Som jag har sagt innan så tycker jag om att träna så jag förstår aldrig riktigt varför det blir pauser/uppehåll.  Jag ska se om jag hittar några pass oxå att gå på. Jag kan tyvärr inte jogga ute så mycket som jag önskar pga att jag e köld och vatten allergisk. Vilket  e lite tråkigt nu när man har påbörjat lite jogging.


Nepps..nu så ska jag hoppa i ett varmt bad.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur reagerar man allergiskt på köld och vatten?

2009-11-18 @ 15:19:05
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0