Betyg för glassen! =)

CHOKLAD/KAFFEGLASSEN, den e otroligt god om man tycker om kaffe och mörk choklad!


Älsklingen gav den 9 av 10 möjliga pga att han inte gillar mörkchoklad.
Jag ger den nog 8 av 10 för jag hade vela ha den lite krämigare i konsistens än vad det va. Men smaken va GRYMT god!! =)  Desutom så ingår den i min "diet" MUMMA!!!!!!!!!!!!

BLÅBÄRSGLASSEN, mumms filibabba!!!



Denna passade älsklingen lite bättre...han gav den 12 av 10 hur man nu kan göra det ;)
Jag tyckte vad otroligt god oxå...den va mildare i smaken än Choklad/kaffeglassen...och sötare.
Jag ger nog denna en 8 av 10 oxå. Vet inte riktigt vad jag skulle göra för att den skulle bli en 10..men något e det.

Det som e bra med dessa glassar är att man e väldigt nöjd med en mindre portion än vanligt för de e ju RIKTIG gräddglass så de mättande. Sen tycker jag förvisso att det e bra med mycket smak oxå för då kräver inte min kropp lika mycket heller! =)

Jag tycker i allafall att ni ska prova dom! =) Jag kommer nog göra fler sorter av glassar i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Caisa

synd man inte köpte grädde igår då :/

2009-07-20 @ 08:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0