Baksmällan som va bra

Äntligen är Thorsson hemma igen. Det har verkligen varit tomt utan han här hemma. Ingen som följt med en på morgon toaletten och ingen som dricker upp halva badvattnet när man badar, ingen som pratar med en när man går ut i köket och framförallt ingen som kommer och myser in sig när man sitter i soffan eller går och lägger sig,

Vi har varit ute på blocket och tittat på en kompis till Thorsson.Vi vill ha en kompis till han och han behöver verkligen en. Detta e första gången i hans liv som han e ensam katt. Vi får se vad vi hittar för dunboll...

På min födelsedag så gick vi på bio...vi såg Baksmällan..en riktigt rolig film!


Vet inte riktigt vad som sker idag. Beror nog lite på hur vädret blir...
Jag glömde uppdatera er med vägningen igår....vågen har står stilla...vilket känns bra. För det va inte helt lätt att få i mig allt protein och fett som jag behövde när vi var i väg.  Men jag e nöjd över hur jag löste det ändå.

Ne..dax för frulle sen gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0