Det borde vara förbjudet att gå upp kl 7 en lördag

Hej hej!!

Denna dagen känns som en evighet...kanske beror på att vi har varit uppe sen 7 för att tvätta. Det e fasen inte okej att behöva ställa klockan en lördag för att få lite rena kläder. Men det som e bra e att vi nu har rena kläder + att vi har fått städat =)

De senaste dagarna så har jag varit försjunken i min senaste bok. "En plats i solen" av Liza Marklund. Jag har läst hela sergen om Annika Bengtsson sen innan och kände att jag va tvungen att få reda på fortsättningen, för det e så med mig att jag vill gärna veta fortsättningen på andras öden. Men nu e boken slut... faktst en helt okej bok..dramatik och nära döden upplevelser som det e i alla andra böcker som handlar om henne.

Nu i eftermiddags så var vi iväg och köpte födelsedagspressent till migfrån mina föräldrar..jag har tittat på denna klocka nu ett tag..

TACK MAMMA OCH PAPPA!! =)



Den e så finnnn....löv it!! (bjuder på en upp och ner bild på den)

När vi va ute så passade vi på att gå in och ta en latte... kolla in denna BIG-BAUTA-MEGA-STORA latte..



Nä nu ska vi åka och grilla.. etta inte stå ute grilla i regnet!! =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: hihi, jo hon är en riktig liten sötnos hon!



oj jäääädrar vilken latte!! shit pommes! gott! :-D

superfin klocka du fått!

2009-07-12 @ 14:19:08
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0