Fel på dagarna

Hej!
Igår hoppade jag in och jobbade lite extra hos mamma. Det kändes idag kan jag säga. Min arbetsvecka hos mamma börjar annars på torsdagar klockan 07.00-21.00 och sen jobbar jag varannan vecka fredagar 07.00 -21.00 och det gör jag denna vecka. Så i morse när jag vaknade så kändes det som det var fredag... men så e det ju inte=/ Detta veckoslut kommer kännas som väldigt långt.
När jag var hos mamma igår så frågade min älskade brorsdotter mig om jag kunde hjälpa henne med hennes blogg. Hon ville ha en ny design som speglade henne lite bättre. Som den snälla faster jag är så är det klart jag hjälpte henne! =D
Så här blev resultatet, en enkel och fin layout.
Jag hoppas att ni har det bra! Glöm inte njuta av det fina vädret!!! =)

Kommentarer
Postat av: Niike

Tack så jätte mycket. Jag är värkligen jätte tacksam över att du ställde upp och gjorde det till mig <3 !! Puss

2011-03-24 @ 19:19:20
URL: http://missniiikezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0