Sommarkortets små utflykter 2011 del 1

I år så tänkte jag och min älskade sambo upptäcka vårt Skåne. Skånetrafiken erbjuder ett sommarkort som varar från 15 juni till 15 aug för 480kr. Detta kommer bli en del av vår sommar. Både jag och sambon kommer jobba nästan hela sommaren så vi kommer ta de få lediga dagar vi har ihop och resa runt med tåg o buss i Skåne och leta efter små pärlor.
Första tågstoppet blev i Hjärup och Jakriborg.
Miljön är underbar, många fina små gränder och hus men det var sten dött! Så det blev bara en snabbvisit.
Så tyvärr så blev det inte den underbara utflykt vi hoppats på. Men vi njöt av de fina husen.
Jag hoppas ni får en bra helg!
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0