When in Rome



Igår efter mina 6km på löpbandet ( ja, jag e mycket nöjd) så tog jag bilen och rattade den till Caisa och hennes underbara familj.
Jag blev bjuden på underbart goda vildsvinsbiffar (som jag även fick med mig hem, men åt upp redan på natten när jag kom hem) och sallad med "Bea".
Efter maten så fick jag dansa på "Plurans" dansmatta till deras Wii.... kan säga att det inte va så lätt =) Sen så bryggde Caisa den andra te-kannan under mitt besök. Det tillhör att dricka te när man e hos Caisa. Om man inte har druckit väldigt MÅNGA koppar te och varit på toalett ett gäng gånger så har man inte varit hos Caisa.

Efter dansen så satte vi igång filmen vi bestämt vi skulle se. When in Rome.... ja en tjejfilm. Men jag älskar tjejfilmer!! Så uppkrupen i soffan med en varm koppte i Caisas sällskap och en underbar tjejfilm på tv gjorde min vecka!! Hon ger mig posetiv energi.

Efter filmen och efterrätten (Grädde,keso m rödabär) så pratade vi lite företagsideér... Men det berättar jag inte här än. =) Ni får se när det e på g....

När klockan var närmare kl 23 så rattade jag hem bilen till Malmö igen!

Tack underbara Caisa för en kväll med hög vänskapskärlek!!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Åh, Jason Mraz näms i trailerna Iiiiiii, och där är en scen i trailern som itne var med i filmen!? Undra om det möjligtvis finns lite extra matriel!



Längtar redan till den 2!

2011-01-14 @ 10:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0