VM-semi i Malmö

Fredagen den 28 jan är det idag. Idag spelas semi-final i handbolls VM i Malmö. Vi har biljetter så tanken är att jag ska stå där med alla andra tokar för att heja fram grabbarna. Det som nu inte har varit med i mitt schemat är att jag skulle få feber och hals ont. =/ Jag ska knapra panodil hela dagen, för detta ska jag inte missa!!! 
Handbolls idiot som man är så skulle jag hugga av min fot innan jag skulle missa handbollsmatchen ikväll!
Sen har jag ett uppdrag jag ska försöka utföra ikväll. Jag måste få tag på Kim Andersson för en autograf till Caisa. Jag måste göra en plan tror jag... för vi sitter inte så nära plan ingången/utgången så jag kan fånga honom där. (om han sitter på bänken idag, vilket han nog inte gör) 
Jag måste försöka få i mig lite mat och feberdämpande nu. 

Jag hoppas ni får en bra dag och kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0