VM-finalen

Efter 60min spel så stod det 31-31. Det innebär att det är 2x5min förlängning. Frankrike började förlängningen med 1 man utvisad i 1,55min. Men till slut stod Fransmännen som segrare.....
Som en handbollsnörd som man e så är detta otroligt häftigt att få uppleva på hemma plan! Jag hoppades på att Danskarna skulle ta hem det hela, men de båda lagen var otroligt bra!
Så det e bara att säga grattis till de tre nationerna som fick medaljer. Spanien 3a Danmark 2a och vinnare Fransmännen

Kommentarer
Postat av: Caisa

L var lite uppspelt över nakna Fransyskor på hejjarklacksbänken. Var ni här då, när det kom upp? För jag har för mig han sa de var nakna och om det är de tjejerna som du fångat på bild.... För de är ju långt i från nakna!?

2011-01-31 @ 09:52:28
Postat av: Emma

Tack :D

2011-01-31 @ 12:29:08
URL: http://oursketchbook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0