vatten vatten bara vanligt vatten



Jag tror jag har kommit på varför jag inte dricker så mycket vatten. Jag tycker det e jobbigt att bli kissnödig. Det e en obehaglig känsla. Jag tycker inte att det e obehagligt att gå på offentliga toaletter som vissa tycker. Utan jag tycker bara det e lite jobbigt el obehagligt. Därför så dricker jag nog inte så mycket...för då blir det ju så många toa besök och framför allt så blir man aldrig så där jätte akut kissnödig.
Men jag kämpar vidare med mitt nyårs mål med 2liter/dag.

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - Träning & Kost

Jag dricker nog ganska mycket vatten. Blir ett antal glas på jobbet och hemma också! Kommer nog ganska enkelt upp i 2 liter

2011-01-06 @ 15:29:34
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0