Vågen säger:

Från början så tänkte jag nog inte skriva ut min vikt. Men va fasen, jag väger det jag gör. Varför skämmas?! Vem skriver jag detta för? Jo, mig själv och de som är intresserade av min resa och kanske även blir inspirerade att ta tag i sin egen hälsa.
Att ta tag i sin egen hälsa innebär inte att banta el tappa vikt. Det kan innebära att börja äta mer hälsosamt och börja ge sin kropp den bra matenergin som den behöver. Jag börjar bli orolig för unga. Jag vet inte hur många unga tjejer och killar man ser som går med en ENERGI-dryck och en cigg i handen. Snacka om att de misshandlar sina kroppar!! Energidryck är bara falsk energi till kroppen...det är bara kemiska tillsatser och socker...hur bra e det???
Från början sa jag att jag skulle rapportera min vikt 1gång i månaden, men jag vet med mig själv att jag inte kan väga mig så sällan. Utan jag kommer väga mig 1gång i veckan. (om inte det blir fler gånger för man blir ju alltid lite besatt av ett kvitto på att man gör rätt, men jag kommer rapportera 1gång/v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0