Älskade brorsdöttrar!



KÄRLEK!!!!!!

Det bästa som finns är mina brorsdöttrar... denna bild får stå för både Nike och Trissan. Om jag hade fått välja så skulle de bo hos mig! Jag vill vara hos dom alltid...fast det e mina brödrars barn så känner jag oerhört starkt för de båda två!

Dom e oerhört olika, men det roliga är att dom e som mig i alla fall. Älskade tjejer! Måste tvinga dom att ställa upp som lite fotomodeller!! =)

Min kärlek till dessa tjejer är enorm. Jag kan nog göra allt för dom. Om någon hade gjort dom illa så vet jag inte vad jag hade gjort.... det hade inte varit roligt för dom i alla fall!

Måste nog planera något kul ihop för oss alla 3! kärlek kärlek!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0