Tungt

Jag förstår inte vad det e med min kropp. Idag har jag haft "träningsvärk" i kroppen fast jag inte har tränat sen i lördags. Så det kan ju uteslutas att det e träningsvärk. Sen e jag trött i kroppen oxå. Jag tänker aldrig annars att det e för jobbigt att gå hem från city...men i dag övervägde jag till och med att ta bussen (vilket jag inte gjorde).
Undra om jag e på gång att bli sjuk??
Idag kommer jag hoppa gymmet. Det kommer inte ge mig någonting. Fast jag känner mig skit kass att jag inte går dit. Det känns som jag skubbar från mig själv.
Annars idag har jag varit och letat stora knappar. Men det var inte lika lätt som jag trodde. Sen har jag varit på lunchdejt med mig själv på Kafé kungsgatan Ingen jag har frågat har velat gå dit (eller så har det varit stängt) så när jag var på det hållet idag så tänkte jag att det hade kunnat vara trevligt att prova på.
Jag tog en Cesar wasabi m lax, vilket var mycket smarrigt! Men jag måste ge ett stort minus till tjejen som jobbade där. Såg ut som hon var tvingad att försöka göra sitt jobb. Inget leende på läpparna el spec trevlig. Men ett underbart fik med mysig lokal! jag kommer nog ge de en chans till...för man fick ju ändå kaffe på maten med fri påtår....=)
En annan sak jag insåg idag är att cementrör kan förstöra vilket fin entré som helst. VARFÖR sätter man upp något så fult???? Det känns genast som en öststats skola....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0