ups..

Jag förstår inte varför alla kort blir så grynings som jag gör fixar i PS. =/ Det måste vara inställningarna till web-sparningarna.... vilka inställningar har ni??
Detta kort är taget på festen i lördags... kanske ska leta upp en helbild på mig för att visa vilka kläder min älskling valde till mig. =)
Tyvärr så hade jag ingen helbild som visar kläderna på ett bra sätt. =/ Men ni ser hur duktig jag e som dricker varannan vatten ;) Eller så blev jag bara törstig efter allt dansande! =)
Idag så är det jobb med mamma. Pyttarna o Pillan kommer förbi en sväng. Igår när jag var på shopping humör så "råkade" jag gå in på Noa noa som hade 70% ...de hade ju oxå lite flickebarn kläder.... jag kunde inte motstå att handla till Emilia då...var lixom bara tvungen =)
Nepp...nu ska jag leka frisör! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0