tjugo elva

Gott nytt år!
Detta är året jag ska fylla 30år...... jag måste börja öva mig att tänka, skriva och känna in den siffran. Jag känner mig inte riktigt som en trea nolla.
Kvällen igår var underbart trevlig och många skratt. Det är så härligt att träffa nya människor som man bara klickar med med en gång.
Eddisen firade sin första nyårs kväll och han klarade av det riktigt bra! Han reagerade inte speciellt. Jag och Eddie hängde där inne i soffan ihop precis vid midnatt när det sköts som mest men han reagerade inte speciellt....jag reagerade genom att nästan somna =) Blev väldigt trött i ögat när alla hade gått ut....
Detta år kommer bli ett toppen år..... jag började med att bli en vinnare. Spelet var sant el falskt....jag och Ola var ett lag och vi var oslagbara!=)
Nu ska jag bädda ner mig hos Eddie i soffan och sova lite till!

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - Träning&annat

Den kommer strax! Eller när jag kommit hem igen så jag kan göra en ordentlig =) Annars blir det bara i textform :P

2011-01-01 @ 18:50:35
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0