tillställningar

Igår så var det kortdags jobb dvs 07.00-14.00. Mamma och jag hann med en del.
jag tyckte jag klarade föregår bra med tanke på min dåliga sömn, men igår var det tungt! Det måste vara efter dyningar av den dåliga natten. Men med många skratt och mycket mamma kärlek så gick det ganska bra. På kvällen så var det älsklingens minsting bror som fyllde år.....men minstingen e inte så liten..vaken kort eller speciellt ung...eller ja...21 e inte så liten längre....eller hur?! =)
Idag så är det parjaj igen. Festen e för min kusin och hans fru.... jag ska pilla ihop det sista på kortet efter jag har skrivit klart detta och satt på lite kaffe.
Bilden är på min älskade mamma...min mamma som sitter i rullstol och har en sjukdom MS...men va fan gör det?? INGENTING.... för min mamma e min mamma och ingen annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0