run Forest run

Jahapp.... inte visste jag att magsjuka kunde smitta via sms och mobilsamtal. Nja, kanske inte riktigt.. men man kan undra när man pratar med vänner som är uppe i Sälen som har fått det och nu ca 1dygn efter så verkar det som jag oxå har fått en släng av det.
Gymmet idag blev ingen hit. Lyckades springa 10min innan jag var tvungen att springa en intervall till damernas... INTE lika spännande kan jag ju säga. Hur pinsamt är det inte att behöva göra det???? Ja, det e naturligt jadda jadda jadda...  men det e fasen inte det minsta kul!!!!
Blir nog något lättare till kvällsmat...om jag ens kommer kunna få ner någon mat =/
Sen råkade jag hitta webcam oxå...så jag bjuder på en av de bilderna...
Jag hoppas ni får en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0