Papper pennor och idéer

Jag är just nu inne i kreativitet drive... jag har en massa idéer och det är väldigt positivt med tanke på att jag ska måla om våran lägenhet. jag har bott här i 5år och det börjar bli slitet. Det negativa med att jag e inne i en massa kreativa tankar är att min älskling inte hänger med mig och mina tankar... =)
Jag fick för mig att hoppa över gymmet och tog fram mina pennor och satte på iTunes med "högre än alla himlar" Fick för mig att jag kanske skulle måla något som jag själv ville ha i vårt kök... jag har INGET som jag själv har gjort.. jag ger alltid bort det....eller gör av med dom på annat sätt.
Jag har målat min första cupcake.... finns säkert 1000 000 kcal i den  =)
Jag kanske skulle hoppa ner i ett bad och göra mig klar för att bli sedd ute på stan....jag känner för att hämta inspiration till nya färger här hemma. (så jag kan försöka få fram mina idéer till älsklingen lite mer än förståligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0