matdagbok den 6jan

Idag har jag fått uthärda ett sjukt jävla sötsug, fast sötsug e fel ord. Jag måste skriva FRUKTSUG!!!! Mamma och pappa har alltid frukt hemma och jag är FRUKTKNARKARE av högsta rang! Så jag har fått stålsätta mig och bara bestämma mig för att inte ta mina 3steg från köksbordet och ta en underbart god banan och skala och sätta tänderna i. Eller ett gott äpple som man kan äta med kniv...sitta och njuta av äpplebåtar.... eller en apelsin... en saftig god apelsin som är så fasligt god.....mmmm...det hade varit gott med härligt färgfint fruktsocker!
Jag e allafall på avgiftning....och det e bara FAKTA!!!! Det e bara prata med min underbara sambo som håller på att bli tokig på mig. Tydligen låter jag butter som fan! Fast det tycker inte jag....i mitt huvud så låter jag riktigt trevlig...men inte enligt älsklingen. =/

Kommentarer
Postat av: Jis

Åh samma här, 5 dagen utan nått socker alls å det är lite grumpy stämning här hemma. Åt lite fruktsallad m nötter igår, shit va sött det var.. Nu är det 4 veckor utan sim gäller...segt men nyttigt!

2011-01-08 @ 10:28:31
URL: http://Www.dressedtokill.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0