Mat och träning 4jan

Tänk vad lite smoothie, badskum, en badanka, badsalt och lite smått och gott kan göra med en. Efter mitt bad så kändes det som jag fått av mig det mesta av det gråa tråkiga som varit fast klistrat på mig hela dagen.
Idag har jag varit hungrig. Jag har inte känt mig mätt och nöjd speciellt länge efter jag ätit. Sen kan jag meddela att jag har haft en rejäl träningsvärk i bröst och rygg idag. Benen var sega som fasen så det blev inte alls den distansen jag hade tänkt mig på löpbandet idag. Men det blev en bra träning i alla fall. Men i morgon blir det vila från den typen av träning. I morgon ska vi ut och busa lite extra med Eddisen i stället.
Jag ställde mig på vågen idag och den sa att jag vägde 3hg mer än vad jag gjorde för exakt 1år sen. Så jag e mycket nöjd med det ska jag säga! Det är nog första gången i mitt liv då jag inte har pendlat i vikt.
Jag tänkte jag skulle väga mig 1gång /månad men det e möjligt att jag kommer väga mig någon gång mer i månaden. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Åh vad mysigt ! :)

2011-01-08 @ 17:24:48
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0