Mat den 14 och muppfoto på blond och blond

Igår var det ingen höjdardag varken för mat eller vatten=/
Lunchen fick jag inte i mig förrän kl 16 och kvällsmaten var för liten. Inte konstigt att jag inte hade någon energi på gymet idag! =/
Veckans jogg blev 1.1min så jag har klarat min uppgift denna vecka oxå =) Idag blev det 2.5km. ( 1000m hastighet 9.2, 500m hastighet 12, 500m hastighet 9, 500m hastighet 12.)  Mycket nöjd med att jag fick ihop 1.1mil med tanke på hur veckan började. Jag styrketräna oxå idag, det blev bara bänkpress, marklyft, frivändningar och lastdrag.
Annars har det varit en lugn dag. Vi träffade upp Malin och Trissan idag och gick och fikande.
Jag bjuder på två bild sen Trissan var här i veckan!
Ibland visar vi vårar rätta jag oxå! =)
När vi satt och lekte med Photo Booth så skratta jag så tårarna rann längst med kinderna. Man ser ju inte helt normal ut.....men kul va det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0