Lite väl tidigt

*Bäst att gömma sig*
Igår när jag tog fram dammsugaren så dök Eddisen ner bakom kuddarna i soffan. Han intog skyddsläge mot den skräckinjagande gröna sak som låter som ett argt monster.
Klockan 03.04 gav jag upp i natt. Jag kunde inte sova mer, lika bra att ta med sig datorn in till badrummet, sätta igång vattnet till badkaret och ladda datorn med skiva 5 av "Höge än alla himlar" av Louise Boije af Gennäs och sen hoppa ner i pluset.
Denna bok hade jag även som sällskap till städningen igår innan Pyttarna och Pillan kom på kaffebesök. Eddisen älskar Pyttarna, men e lika svartsjuk på att jag myser med dessa så liv och inte med honom. =)
Igår blev det ingen träning, efter städning och det underbara besöket så satte jag mig ner för att börjar göra kortet som ska vara klart tills på Lördag. Jag satt i 4a timmar, men har nog bara kommit halvvägs. =) Det tar tid att göra vissa kort...spec när det e mycket pill som skall göras och göra det med kärlek.
Om 45min kommer min klocka ringa. Jag hade ju kunnat gå och lägga mig igen, jag börjar bli trött. Det känns som det brinner under min hud. Det kliar och skaver...jag vill bara ta av mig skinnet och svalka mig!! Men det e inte lönt, jag ska åka till mamma om någon timme. Lika bra att underhålla mig framför datorn, för om jag lägger mig nu så kommer jag inte komma upp.
....eller så kanske jag ska lägga mig i frysen så jag kan komma ner till normal temperatur igen...

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

sötast!

2011-01-20 @ 18:38:33
URL: http://amandarieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0