Isig och hård

Idag e en tung dag....jag borde nog gjort bilderna svart-vita för det hade speglat min sinnesstämning då.
Jag vet inte varför jag känner mig grå idag, utan jag bara gör det.
Jag har kommit på mig själv att titta avundsjuk på folk som ser så där sprudlande glada ut som går med glada pigga ögon och ett härligt smile på läpparna. Jag hade också velat göra det, men det är inte jag idag.
Älsklingen och jag har varit iväg och öppnat ytterligare ett gemensamt konto idag. Det som slog oss var att de har bara kassan öppen som de hanterar kontanter i mellan kl 10.00 - 13.00. Min fråga är då: ÄR DET LÖNT???
När går man till banken?? Mitt svar är: Lite olika, beroende på när det passar in i övriga schemat. Det är inte precis så att bankerna ligger där man går/åker förbi varje dag. Men banken visar tydligt vad de tycker om kontanta pengar och kunder. VI KUNDER e till för dom, INTE DOM för oss kunder. Vi ska ge dom service, inte dom till OSS kunder! SUCK!!!! Att de kan ha sådan makt över oss kunder, att vi bara får anpassa oss efter dom och dom inte ge oss kunder den service den vi önskar.
Nepp..nu ska jag gå och göra en smothie och deppa i ett varmt bad!
Det kommer en uppdatering sen ang matdagbok och träning och vad vågen sa i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0